نمایش «غسال‌خان» در قم به روی صحنه می‌رود

شهر بیست/ نمایش «غسال‌خان» نوشته بابک غلامی به کارگردانی رضا جعفری و تولید شده توسط حوزه هنری استان قم در پلاتوماه به روی صحنه می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایش «غسال‌خان» در قم به روی صحنه می‌رود
شناسه : 11207 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، نمایش «غسال‌خان» نوشته بابک غلامی به کارگردانی رضا جعفری و تولید شده توسط حوزه هنری استان قم از روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ در پلاتو ماه به روی صحنه می‌رود.

این نمایش که در بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان قم حضور دارد، روایت بخشی از زندگی ستارخان سردار بزرگ مشروطه خواه ایرانی است که بر علیه حکومت محمد علی شاه قیام کرده و تبریز را به محاصره در می‌آورد. سردار با نقشه روس‌ها برای تسلط بر ایران مواجه و راهی تهران می‌شود.

سید محمدرضا پیغمبری، میثم رهوار، منصوره اسدی، فاطمه رشیدی مهر، علی صبوری، میلاد قره‌داغی، علی‌محمد میرزایی و مهدی کاشی در نمایش «غسال خان» به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش از تاریخ ۲۸ مرداد تا ۸ شهریور ماه از ساعت ۱۹ در سالن پلاتو ماه به نشانی خیابان خاکفرج، فرهنگسرای جوان به روی صحنه خواهد رفت.

«غسال خان» ۱۵ اجرا خواهد داشت که علاوه بر اجراهای از پیش اعلام شده در ۳ سانس فوق العاده میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر خواهد بود. پیش فروش سه روز نخست اجرای نمایش با ۳۳ درصد تخفیف همراه خواهد بود و علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و رزرو بلیط می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۹۱۸۸۸۷۵۲۵ تماس حاصل نمایند و یا از طریق وب‌‎سایت www.bilitama.com اقدام به خرید بلیط کنند.

نوشته های مشابه
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.