برای تحول دانش سلامت مردم نیازمند دست یاری خبرنگاران هستیم/ سبک زندگی و تغذیه جامعه باید اصلاح شود

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، خواستار نقش آفرینی خبرنگاران در بهبود شاخص های بهداشت و سلامت جامعه شد و گفت: امروز بیش از آنچه که به بیمارستان و پزشک و دارو و درمان نیازمند باشیم، به تحول دانش مردم در حوزه بهداشت و سلامت نیازمندیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برای تحول دانش سلامت مردم نیازمند دست یاری خبرنگاران هستیم/ سبک زندگی و تغذیه جامعه باید اصلاح شود
شناسه : 11201 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای عرصه سلامت استان قم با بیان اینکه این مراسم به منظور از تجلیل جایگاه رفیع خبرنگاران حوزه سلامت برگزار شده است، اظهار کرد: از خبرنگاران به عنوان همکاران خود در راستای رسالت سنگینی که بنده و همکارانم در حوزه سلامت داریم، تعبیر می کنم.

وی تصریح کرد: اگر نقش رسانه در عرصه سلامت نباشد، ما نخواهیم نوانست رسالت خود را به خوبی انجام دهیم و اعتقاد داریم که اصحاب فرهیخته سلامت در حوزه مهم سلامت به خدمتگزاران این عرصه کمک می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، خواستار نقش آفرینی خبرنگاران در بهبود شاخص های بهداشت و سلامت جامعه شد و افزود: امروز بیش از آنچه که به بیمارستان و پزشک و دارو و درمان نیازمند باشیم، به تحول دانش مردم در حوزه بهداشت و سلامت نیازمندیم.

ایرانی خواه با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه در ایجاد تحول دانش سلامت نقش محوری دارند، گفت: ارتقای دانش سلامت مردم از ضروریات است و ما می خواهیم که نیاز مردم به بیمارستان و تخت آی سی یو کم شود.

وی افزود: اگر اصحاب رسانه در ارتقا و دگرگون کردن دانش سلامت مردم به ایفای نقش بپردازند، مراجعه به بیمارستان و متخصص کم خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند تغییر سبک زندگی است و باید به اصلاح تغذیه و ورزش همگانی روی بیاورد.

وی در پایان، از اجرای نظام ارجاع به عنوان یکی از قدم های بلند نظام سلامت جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: در این طرح، بیماران به جای مراجعه مستقیم به متخصص و فوق تخصص در قدم اول، با مراجعه به مراکز ارجاعی از خدمات اولیه برخوردار می شوند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.