دبیر عصر شعر رحمت واسعه:

بیش از ۲۰۰ قطعه شعر از طلاب به دبیرخانه عصر شعر رحمت واسعه ارسال‌ شد

دبیر عصر شعر رحمت واسعه با اشاره به استقبال بسیار خوب شاعران طلبه از این برنامه، از ارسال بیش از ۲۰۰ قطعه شعر به دبیرخانه عصر شعر رحمت واسعه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بیش از ۲۰۰ قطعه شعر از طلاب به دبیرخانه عصر شعر رحمت واسعه ارسال‌ شد
شناسه : 112 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر بیست ، سید علی نقیب در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به استقبال بسیار خوب  شاعران طلبه از فراخوان عصر شعر رحمت واسعه گفت: تعداد اشعار ارسالی به دبیرخانه این عصر شعر، ۲۰۰ قطعه بوده که از این تعداد، ۱۵۰ اثر فارسی و ۵۰ قطعه شعر مربوط به شاعران اردو زبان است که داوران این دوره از عصر شعر به داوری آنان پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه عصر شعر رحمت واسعه از سلسله برنامه‌های حجره‌های ساحلی است، تصریح کرد: حجره‌های ساحلی از سلسله برنامه‌های ماهانه اداره هنری‌های ادبی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی بوده که هرماه، متناسب با رویدادها و مناسبت‌های پیش رو، از کلیه شاعران طلبه برای شرکت در آن دعوت و پس از دریافت آثار شاعران، ضمن برگزاری  یک عصر شعر، از شاعران و اشعار برگزیده تجلیل می‌شود و شاعران برگزیده اشعار خود را قرائت می‌کنند.

دبیر عصر شعر رحمت واسعه ادامه داد: در عصر شعر این ماه نیز که به مناسبت ماه محرم و با عنوان رحمت واسعه برگزار می‌گردد، علاوه بر شاعران فارسی‌زبان، شاعران اردو زبان نیز آثار خود را برای دبیرخانه عصر شعر رحمت واسعه ارسال کرده‌اند.

نقیب در خصوص چگونگی و نحوه برگزاری عصر شعر رحمت واسعه گفت: در این عصر شعر که روز دوشنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۶ در نگارستان اشراق برگزار می‌شود، ضمن دعوت از شاعران طلبه برای خواندن آثار برگزیده خود، با اهدا جوایز نقدی از آنان تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه از شش اثر برگزیده شاعران فارسی‌زبان و چهار اثر برگزیده  شاعران اردو زبان تقدیر می‌شود. همچنین هادی‌جان‌فدا، از شاعران و مسئولان مجمع شاعران اهل‌بیت(ع) و سید محمدجواد شرافت عضو هیئت‌مدیره انجمن شعر طلاب به عنوان مهمان در این برنامه حضور خواهند داشت.

  • منبع خبر : تسنیم
نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.