عضویت ۳۷۰۰ تن در نظام پزشکی قم/ خبرنگاران در افزایش اعتماد مردم به جامعه پزشکی نقش مؤثری دارند

شهر بیست/ رئیس سازمان نظام پزشکی قم با اشاره به عضویت 3700 نفر از خانواده جامعه پزشکی و سلامت استان قم در این نهاد، گفت: خبرنگاران در افزایش اعتماد اقشار مختلف مردم به جامعه پزشکی نقش موثری دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عضویت ۳۷۰۰ تن در نظام پزشکی قم/ خبرنگاران در افزایش اعتماد مردم به جامعه پزشکی نقش مؤثری دارند
شناسه : 11196 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید حسن عادلی در در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای عرصه سلامت استان قم، یکی از سرمایه‌های اجتماعی جامعه را اعتماد اقشار به یکدیگر توصیف کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم این اعتماد پیوسته رو به افزایش باشد، اگر اعتماد به قشر خاصی نداشته باشیم نمی توانیم از خدمات آنان استفاده کنیم.

وی افزود: جامعه پزشکی از اقشار خدوم جامعه است که پیوسته خدماتی را در استان ارائه می دهد و اعتماد جامعه به حوزه پزشکی باعث می شود که ارائه خدمات با انگیزه بیشتری دنبال شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم، نقش اصحاب رسانه را در افزایش اعتماد به جامعه پزشکی را بی بدیل عنوان کرد و گفت: خبرنگاران می توانند به افزایش اعتماد اقشار جامعه به جامعه پزشکی کمک کنند.

عادلی با اشاره به خطاها و آسیب های احتمالی در حوزه پزشکی، اظهار کرد: روزانه صدها عمل جراحی و هزارات ویزیت پزشکی صورت می گیرد که ممکن است عزیزانی نیز دچار آسیب شوند و این ماهیت تکنولوژی است و پزشکی نوین هم مستثنی از این قاعده نیست.

وی افزود: خطای پزشکی در همه جای دنیا وجود دارد و جزو علل شایع مرگ و میر در دنیاست اما همه ما وظیفه داریم برای اصلاح سیستم های منجر به خطا تلاش کنیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی قم در ادامه گفت: سازمان نظام پزشکی بیش از ۱۴۰ هزار عضو دارد و در استان قم نیز ۳۷۰۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی و سلامت عضویت دارند.

عادلی یادآور شد: برخلاف دهه های قبل که اکثر بیماران مجبور بودند به تهران اعزام شوند، اکثر قریب به اتفاق خدمات تخصصی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارائه می شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.