ادارات استان قم کمترین آلودگی مالی و اخلاقی را در کشور دارند

شهر بیست/ رئیس کل سابق دادگستری استان قم با تأکید بر اینکه ادارات استان قم کمترین آلودگی‌های مالی و اخلاقی را در کشور دارند، گفت: میزان و اندازه تخلف هم قابل‌مقایسه با سایر استان‌ها نبوده و بسیار کم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادارات استان قم کمترین آلودگی مالی و اخلاقی را در کشور دارند
شناسه : 11194 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از حجت‌الاسلام حمزه خلیلی در مراسم تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مرکز آموزشی قوه قضائیه استان برگزار شد، تأثیر محیط بر فهم و درک انسان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تأثیری که محیط و فضای معنوی قم در منش و رفتار قضات می‌گذارد غیرقابل‌ انکار است.

رئیس کل سابق دادگستری استان قم عنوان کرد: با رصد آرای صادر شده از سوی قضات در استان قم مشاهده می‌شود درک و فهم عمیقی که قضات در صدور آرا در قم دارند بسیار متفاوت از سایر استان‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه ادارات استان قم کمترین آلودگی‌های مالی  و اخلاقی را در کشور دارند، افزود: علاوه بر این مسئله میزان و اندازه تخلف هم قابل‌ مقایسه با سایر استان‌ها نیست، همچنین انسجام و پیوستگی که در استان قم میان نیروها وجود دارد را نمی‌توان در سایر استان‌ها مشاهده کرد.

خلیلی تأکید کرد: اگر فکر مدیریتی در جامعه‌ای وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند این فکر را از بین ببرد، در استان قم ما شاهد فکر مدیریتی و نگرش واحد در میان مسئولان و مدیران بوده‌ایم.

رئیس کل سابق دادگستری استان قم حمایت مراجع معظم تقلید را مورد تأکید قرار داد و گفت: علی‌رغم اینکه کار کردن در این استان سخت است اما با وجود حمایت مراجع و علمای بزرگوار کار بر بنده دشوار نبود، وقتی خدمت مراجع معظم می‌رسیدم به‌واسطه راهنمایی و ارشاد آن‌ها انرژی مضاعف می‌گرفتم.

وی تأکید کرد: ظرفیت عظیم مراجع در استان نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است و باید از این ظرفیت استفاده و بهره‌های لازم را برد.

خلیلی با اشاره به طراحی ۱۳۷۸ برنامه عملیاتی در استان قم عنوان کرد: در دادگستری قم، ما موقعیتی را به لحاظ وضع موجود و مطلوب طراحی و تعریف کرده بودیم که گام‌به‌گام این برنامه‌ها را عملیاتی کردیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.