کاهش پرونده‌های ورودی در دستور کار دستگاه قضایی قم

شهر بیست/ رئیس کل دادگستری استان قم گفت: کاهش پرونده‌های ورودی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های موجود، اولویت دستگاه قضایی در استان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش پرونده‌های ورودی در دستور کار دستگاه قضایی قم
شناسه : 11190 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در مرکز آموزش قوه قضائیه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان در متن انتصاب رئیس قوه قضائیه بر تحول در دستگاه قضایی تاکید کردند و این مسئله در اولویت کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: پیگیری حقوق عامه، اولویت دستگاه قضایی استان قم است و معاونتی در این زمینه در دادستانی کل کشور به وجود آمده است.

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: کاهش پرونده‌های ورودی اولویت دستگاه قضایی در استان است، با روش‌های علمی و بدون ضایع کردن حقوق مردم و استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و ارگان‌ها به دنبال کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی استان قم هستیم، همچنین کاهش پرونده‌های موجود نیز در دستور کار است.

مظفری ایجاد احساس عزت برای نیروهای دستگاه قضایی را اولویت این دستگاه دانست و تصریح کرد: از راهنمایی‌های علما در شهر قم در دستگاه قضایی استان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان قم در جایی که دستگاه‌های دولتی برای رفع موانع به حمایت قضایی نیاز دارند، در کنار آن‌ها خواهد بود و امیدواریم که نیازی نباشد به دلیل کوتاهی دستگاه دولتی مجبور به ورود در عرصه ای شویم.

رئیس کل دادگستری استان قم خاطرنشان کرد: مردم شهر قم بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و حق است که مردم این شهر حلاوت عدالت را در سایه نظام جمهوری اسلامی بچشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.