حضور ۸ هزار کتاب‌خوان قمی در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

شهر بیست/ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: هشت هزار نفر از کتاب دوستان استان قم در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور ۸ هزار کتاب‌خوان قمی در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
شناسه : 11185 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، حجت الاسلام امیرعطاءالله جباری امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اداره کل کتابخانه های استان قم ضمن تشکر از شرکت کنندگان این جشنواره به ویژه کودکان بیان کرد: کتاب و کتابخوانی مسئله حائز اهمیتی است که همواره مورد توجه مردم و به ویژه مسئولین قرار گرفته است.

وی در خصوص آمار و اطلاعات جشنواره افزود: در کنار سایر موضاعات اعلام شده در نهمین دوره جشنواره، بخش ویژه‌ای با موضوع امام جواد علیه السلام در این دوره از جشنواره انتخاب شد، همچنین مخاطبان این جشنواره متشکل از چهار گروه کودک، نوجوان، بزرگسال و خانواده بوده است.

مدیر کل امور کتابخانه‌های استان قم عنوان کرد: امسال شاهد رشد و افزایش ۵۹درصدی شرکت کنندگان در کشور و رشد ۸۰ درصدی شرکت کنندگان در استان قم بوده ایم.

جباری با تاکید بر اینکه امسال ۸هزار نفر از کتاب دوستان استان قم در این جشنواره شرکت کرده اند افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این شرکت کنندگان به صورت الکترونیکی در این جشنواره شرکت کرده اند، ۵۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان بزرگسالان، ۱۷۰۰ نفر کودکان و ۹۰۰ نفر نوجوانان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی برگزیدگان از طرف استان تهران انتخاب شدند، افزود: این طرح قدمی کوچک در معرفی معارف اهل بیت و خدمتی کوچک از خدمتگزاران ائمه اطهار بوده است که امید است بتوانیم در سال‌های آینده نیز خدمت‌گزار اهلبیت(ع) باشیم و این برنامه را به نحو احسن برگزار کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.