کاهش ۱۱ درصدی سرقت موتور سیکلت در قم/ افزایش ۶۰۰ درصدی جرائم فضای مجازی

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی سرقت موتورسیکلت در قم، گفت: تاکنون با همکاری شهرداری قم، ۱۰ پارکینگ ویژه موتورسیکلت در قم احداث ‌شده که این موضوع در کاهش سرقت موتورسیکلت‌ها بسیار موثر بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۱۱ درصدی سرقت موتور سیکلت در قم/ افزایش ۶۰۰ درصدی جرائم فضای مجازی
شناسه : 11166 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سردار عبدالرضا آقاخانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و آیین تجلیل از خبرنگاران استان قم، اظهار کرد: ماموریت نیروی انتظامی با توجه به حساسیت های موجود در جامعه، شتاب بیشتری از گذشته خواهد داشت.

وی به ارائه عملکرد نیروی انتظامی قم در چهار ماهه ابتدایی سال اشاره کرد و گفت:  برنامه های متعددی برای پیشگیری از حوزه سرقت اجرایی شد و امروز استان قم در بحث افزایش سرقت در رتبه ۲۹ کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی قم، مبارزه با کالای قاچاق را یکی از ماموریت های مهم ناجا عنوان کرد و افزود: در چهار ماهه ابتدایی سال ۹۸ شاهد افزایش ۷۳درصدی در حوزه کشفیات کلایا قاچاق هستیم که حجم مالی آن، ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

آقاخانی همچنین از افزایش ۶۵ درصدی کشفیات ناجای قم در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در چهار ماه ابتدایی سال، ۱۸ باند مواد مخدر کشف و متلاشی شد.

وی با ابراز تأسف از افزایش ۶۰۰ درصدی جرائم فضای مجازی در قم، اظهار کرد: در حوزه کشف جرائم فضای مجازی شاهد افزایش ۱۹۶ درصدی نسبت به مشابه سال گذشته هستیم.

فرمانده انتظامی قم افزود: در چهار ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۲۱ درصدی وقوع شرارت، کاهش ۲۸ درصدی ناهنجاری‌های اخلاقی، کاهش ۸ درصدی تصادفات جاده‌ای و کاهش ۴۷ درصدی جرائم امنیتی در قم بودیم.

آقاخانی همچنین از کاهش ۱۱ درصدی سرقت موتورسیکلت در قم خبر داد و افزود: احداث ۱۹ پارکینگ مختص موتورسیکلت‌ها در قم به تصویب رسیده که با همکاری شهرداری، ۱۰ پارکینگ تاکنون احداث ‌شده که این موضوع در کاهش سرقت موتورسیکلت‌ها بسیار موثر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پاک‌سازی هسته مرکزی شهر از فروشندگان غیرمجاز ارز، نظارت بر اماکن با اجرای طرح ناظر ۲ و پاک‌سازی نقاط آلوده قم  از دیگر اولویت‌های پلیس استان در سال جاری خواهد بود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.