برنامه‌های قرآنی نیازمند «عصر جدید» است

شهر بیست/ مدیر هنری و نویسنده برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل‌ودوم»، گفت: این برنامه تلویزیونی توسط خانواده عقیق تولید شده و شروعی برای رویداد خیلی متفاوت و مهم‌تر است که شاید «عصر جدید» قرآنی باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌های قرآنی نیازمند «عصر جدید» است
شناسه : 11147 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام سید محمد علی جلالی امروز در نشست خبری برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» و «مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران»، اظهار کرد: هسته اولیه خانواده عقیق را طلاب حافظ قرآن تشکیل می دهند که علاوه بر دغدغه دینی و قرآنی به دنبال ارائه محصولات شایسته برای قرآن هستند.

وی افزود: در همین راستا، تلاش های متعددی از تولیدات محصولاتی مثل کتاب و موشن گرافیک و فیلم های کوتاه و پادکست شد تا اینکه لازم بود یک کار رسانه ای کلان و جدی انجام شود که بازخورد اساسی تری داشته باشد.

مدیر هنری و نویسنده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم تصریح کرد: یکی از فضاهایی که احساس کردیم برای هدف ما موثر است تولید برنامه مسابقات تلویزیونی بود. ما اگر می خواستیم یک برنامه مستقل و جذاب قرآنی بسازیم به دلیل نبود سابقه در برنامه سازی به ما اعتماد نمی شد و به اقتضای این قضیه، لازم بود در برنامه هایی ورود کنیم که پای ما را به این عرصه باز کند.

جلالی با بیان اینکه تاکنون چهل و دو دوره از مسابقات قرآن کریم برگزار شده و نفر اول این مسابقات نماینده ایران در مسابقات بین المللی می شود، گفت: دست ما برای ارائه برنامه خلاقانه تر بسته بود چرا که نمی توانستیم نظر شرکت کنندگان و رای مخاطبان را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم، شروعی برای رویداد خیلی متفاوت و مهم تر است و شاید عصر جدید قرآنی در راه باشد.

وی افزود: هدف اصلی ما ترویج قرآن است و هرجایی دست مان باز باشد با خلاقیت ورود می کنیم و اتفاقات جدیدی رقم خواهیم زد.

مدیر هنری و نویسنده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم همچنین به بعضی از ویژگی های این برنامه تلویزیونی اشاره کرد و افزود: برنامه، مجری محور نیست و براساس روایت محوری به روی آنتن می رود. همچنین برای تولید دکور آن، نگاهی به دکورهای مسابقات قرآنی کشورهای دیگر نیز شده است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.