برنامه «ایستگاه چهل‌ودوم» به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود

شهر بیست/ تهیه کننده برنامه قرآنی ایستگاه «چهل‌ودوم» از تولید هشتاد قسمتی این برنامه قرآنی با محوریت پوشش چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه «ایستگاه چهل‌ودوم» به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود
شناسه : 11145 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی اصغر سلطانی امروز در نشست خبری برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» و «مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران»، با بیان اینکه این برنامه تلویزیونی توسط خانواده عقیق تهیه و تولید شده است، اظهار کرد: ضبط این مسابقات و تولید برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم از فعالیت های حوزه برنامه سازی «خانواده عقیق» است.

وی با بیان اینکه برنامه ایستگاه چهل و دوم در قالب هشتاد قسمت در دو نوبت صبح و عصر از ۲۰ مرداد به روی آنتن شبکه قرآن می رود، تصریح کرد: حضور بیش از ۵۰۰ تن شرکت‌کننده در یک برنامه تلویزیونی، آمار بسیار بالا و قابل‌توجهی است.

تهیه کننده برنامه قرآنی ایستگاه چهل و دوم با بیان اینکه پیش تولید این برنامه از دو ماه قبل کلید خورده و ضبط آن از ۱۰ مردادماه آغاز شده است، افزود: عوامل این برنامه تلویزیونی به دنبال ارائه برنامه ترویجی جذاب و جوان پسند از مسابقات قرآنی هستند تا علاوه بر اینکه نگاهی نو ارائه می دهند، برنامه از آن حالت زنده صرف و روایت مسابقه قرآن خارج شود و بینندگان تلویزیونی با آن ارتباط برقرار کنند.

سلطانی با تأکید بر اینکه تلاش شده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم دارای غنای هنری بالایی باشد، تصریح کرد: هدف گیری اصلی ما، تولید برنامه ای بود که با مخاطب جوان ارتباط برقرار کند و با آن برنامه های سنتی فاصله داشته باشد.

وی افزود: خانواده عقیق پیش از این، تجربه کارگردانی هنری «مسابقه معارفی ۲۴»، «تهیه کنندگی و کارگردانی مسابقات بین المللی طلاب» و تولید برنامه تلویزیونی «مدرسه حفظ» در ۱۲۳ قسمت را داشته است.

تهیه کننده برنامه قرآنی ایستگاه چهل و دوم، همچنین به طراحی و اجرای دکور برنامه ایستگاه چهل و دوم توسط عوامل خانواده عقیق اشاره کرد و افزود: مجموعه خانواده عقیق، جوان و میانگین سنی افراد گروه سی ساله است و با انگیزه و نوآوری در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تلاش می کند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.