رسالت «خانواده عقیق» تقویت جریان فرهنگی انقلاب است/ مجموعه «مهاجران» به چاپ دوم رسید

شهر بیست/ مدیر خانواده تبلیغی و هنری عقیق، رسالت این مؤسسه را تقویت جریان فرهنگی انقلاب عنوان کرد و گفت: خانواده عقیق با هدف نقش آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه شکل گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رسالت «خانواده عقیق» تقویت جریان فرهنگی انقلاب است/ مجموعه «مهاجران» به چاپ دوم رسید
شناسه : 11142 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی شریفی امروز در نشست خبری برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» و «مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران»، با اشاره به ایده شکل گیری خانواده عقیق به عنوان یک نهاد فرهنگی مستقل و خصوصی، اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه مدیران خوب و نیروی انسانی متعهد در ارگان های دولتی حضور دارند اما سازمان های فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر بهره‌وری لازم را ندارند و بودجه فرهنگی به دلیل ساختارهای نامناسب حیف‌ومیل می‌شود.

وی افزود: خانواده عقیق در سال ۱۳۹۳ با هدف نقش آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه و تقویت جریان فرهنگی انقلاب شکل گرفت.

مدیر خانواده عقیق تصریح کرد: این مؤسسه فرهنگی کار خود را ابتدا در حوزه مکتوب آغاز کرده و سپس در حوزه های گرافیک، فیلمسازی و برنامه سازی تلویزیونی ورود کرد.   

شریفی افزود: خانواده عقیق یک مجموعه مستقل خصوصی است که اعتماد سازمان های فرهنگی را جلب می کند و با مشارکت آنها، پروژه های فرهنگی و هنری و قرآنی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: خط قرمز مهم این مجموعه هنری و تبلیغی، ارائه محصولات و انجام پروژه ها با بهترین کیفیت هنری است و اولویت ما همواره ارائه کار تمیز فرهنگی و رسانه ای بوده است.

مدیر خانواده عقیق افزود: هسته اولیه افراد تشکیل دهنده خانواده عقیق از طلاب حوزه و حافظان قرآن هستند که هرکدام تخصص هنری خاصی در زمینه فیملسازی، نویسندگی، فیلمنامه نویسی و گرافیک دارند.

وی با بیان اینکه اکنون این جمع طلبگی به یک جمع طلبه دانشجویی خودباور و متعهد تبدیل شده است، افزود: ما سلسله مراتب سازمانی نداریم و مدل توسعه عقیق، مدل عرضی است و افراد تیم در کنارهم احساس اشتراک و دغدغه دارند.

مدیر خانواده عقیق همچنین به تولید مجموعه کتاب «مهاجران» با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و انتشارات کتابستان اشاره کرد و گفت: یکی از محصولات خانواده عقیق در حوزه آثار مکتوب کارهای قرآنی، تولید مجموعه پنج جلدی «مهاجران» است که درباره پنج تن از قاریان قرآنی است که در مسابقات قرآن کریم حائز رتبه برتر شدند اما در حادثه منا به شهادت رسیدند.

شریفی خاطرنشان کرد: مجموعه مهاجران به عنوان روایت داستانی از زندگی شهدای قرآنی حادثه منا در پاییز ۹۷ رونمایی شد و اکنون به چاپ دوم رسیده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.