رقابت ۹۵۰ تن در چهل‌ودومین مسابقات سراسری قرآن کریم در قم

شهر بیست/ رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم، گفت: مرحله نخست مسابقات به صورت ضبط استودیویی با حضور ۵۴۰ تن در بخش برادران و ۴۱۰ تن در بخش خواهران در حال برگزاری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رقابت ۹۵۰ تن در چهل‌ودومین مسابقات سراسری قرآن کریم در قم
شناسه : 11134 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام علی مقنی رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی در نشست خبری برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» و «مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران»، اظهار کرد: سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و نظام جامع مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تدوین شده و در این سند بر ایجاد و تأسیس بنیاد مسابقات قرآن کریم به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی کشور تصریح شده است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسابقات قرآن کریم وظیفه سیاست‌گذاری و برنامه ریزی اجرایی مسابقات قرآنی، ساماندهی امور داوران، برگزاری دوره های آموزشی برای عوامل اجرایی و برنامه ریزی جهت گسترش و توسعه مسابقات قرآنی در حوزه های مختلف هنری و عمومی و معارفی را دارد.

رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم، اظهار کرد: از سال قبل شیوه برگزاری این مسابقات در مرحله کشوری تغییر پیدا کرد و مسابقات کشوری در دو مرحله برگزار می شود.

حجت الاسلام مقنی افزود: مرحله نخست مسابقات به صورت ضبط استودیویی با حضور ۵۴۰ تن در بخش برادران و ۴۱۰ تن نیز در بخش خواهران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم و نهایی مسابقات به‌صورت حضوری از ۶ تا ۱۱ مهرماه در استان اصفهان صرفا در بخش برادران برگزار خواهد شد و ۱۲۰ تن از قاریان در بخش مردان به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان راه خواهند یافت.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.