۱۰ فیلم‌ جشنواره بین‌المللی‌ کودک و نوجوان در قم اکران می‌شود

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران ده فیلم جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در استان قم از 31مرداد تا 4شهریور در سینما کانون قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۰ فیلم‌ جشنواره بین‌المللی‌ کودک و نوجوان در قم اکران می‌شود
شناسه : 11104 | انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم، محمدکاظم رضوانی در نشست شورای سیاستگذاری برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان استان قم، اظهار کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان به عنوان یکی از رویدادهای ملی و بین المللی هرساله به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از ۲۸مرداد تا ۴شهریور به دبیری علیرضا تابش در استان اصفهان، گفت: همزمان با استان اصفهان، ۱۰ فیلم این جشنواره در ۳۰ استان به نمایش در می آید.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، افزود: استان قم برای سومین دوره‌ای است که میزبان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان می شود.

رضوانی تصریح کرد: ۱۰ فیلم جشنواره کودک و نوجوان از پنجشنبه ۳۱مرداد تا دوشنبه ۴شهریور در سینما کانون قم اکران می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره فیلم کودک و نوجوان، شورای سیاست‌گذاری با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، صداوسیمای مراکز استان‌ها، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان  استان‌ها تشکیل شده است.

دبیر اجرایی سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در قم با اشاره به انتخاب سینما کانون به عنوان میزبان این رخداد سینمایی در قم، اظهار کرد: در شورای انجمن سینماهای استان، سه سینمای آوینه، کانون و ونوس قم برای میزبانی از این رخداد سینمایی اعلام آمادگی کردند که در نهایت با توجه به امتیازاتی که سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم دارد، این سینما برای میزبانی از جشنواره، معرفی شد.

رضوانی خاطرنشان کرد: سینمای کانون واقع در منطقه پردیسان قم دارای استانداردهای لازم برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان است و محوطه و امکانات جنبی لازم را داراست.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.