توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در حرم حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان بانوی کرامت گفت: در روز عید غدیر در نظر داریم با استفاده از مشارکت‌های مردمی، 40 هزار پرس غذای گرم را میان زائران و نیازمندان توزیع کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 11080 | انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳   پرینت
به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، محمدجعفر افسای از اجرای طرح سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شده است.وی با بیان این‌که در سال گذشته ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شب، روز و شام عید غدیر خم بین زوار حرم مطهر و نیازمندان توزیع شد، افزود: امسال نیز در نظر داریم با مشارکت زوار و مجاورین در این ایام ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع کنیم.

مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها زمینه‌سازی سهیم‌شدن زوار و مجاورین در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم را فراهم کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر هدایا و نذور حرم مطهر، در این طرح مشارکت کنند.

وی با بیان این‌که سامانه ۷۴۱*۲۵۱# یکی دیگر از راه‌های مشارکت در طرح سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم است، ادامه داد: افراد می‌توانند با شماره‌گیری این کد با استفاده از تلفن همراه کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

افسای خاطرنشان کرد: سامانه پرداخت آنلاین هدایا و نذورات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به نشانی nazr.amfm.ir نیز آماده دریافت هدایا و نذورات زوار و مجاورین است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم اقلامی همچون برنج، روغن، گوشت و حبوبات را به دفاتر هدایا و نذور حرم تحویل دهند.

وی در پایان با اشاره به توصیه اهل‌بیت(ع) به اطعام ایام عید سعید غدیر خم، گفت: امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: «کسی که مؤمنی را در روز عید غدیر غذا دهد، مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است.»

 

 

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.