فعالیت ۱۶۰ تشکل مردم نهاد در قم

شهر بیست/ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: 160 تشکل مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، هنری، سلامت و مقابله با آسیب های اجتماعی در قم فعال است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۱۶۰ تشکل مردم نهاد در قم
شناسه : 11059 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳   پرینت
به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، محمدرضا گروسی امروز در نشست صمیمی با تشکل های مردم نهاد با اشاره به ظرفیت های سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: همراهی دستگاههای اجرایی با سمن ها امری ضروری است و باید پیگیری لازم از سوی مدیران در جهت رفع مشکلات سمن ها اتخاذ شود.سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: در حال حاضر ۱۶۰ تشکل مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، هنری، سلامت و مقابله با آسیب های اجتماعی در قم فعال است.

گروسی بیان کرد: باید رویکرد، حل مشکلات سمن ها باشد و با آسیب شناسی دقیق، عوامل مهم در مسیر تحقق نیافتن اهداف سمن را به خوبی ارزیابی کنیم. سازمان های مردم نهاد در جهت رسالت و اهدافی که دنبال می کنند،انتظار همراهی دارند و باید دغدغه های آن ها را رفع کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: یکی از دغدغه های مهم سمن ها در حوزه بهداشت، تامین دارو برای بیماران خاص است اگر قرار است داروی ایرانی را جایگزین داروی خارجی کنیم نباید کمی و کاستی در جهت تامین دارو ایجاد شود و بیماران زجر بکشند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری و مسئولان تاکید زیادی بر حمایت از سمن ها دارند، اگر بتوان سازمان های مردم نهاد را به خوبی حمایت کرد بخش زیادی از مسائل و مشکلات در جامعه هدف این سازمان ها رفع خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.