حسین پارسایی در گفت‌وگو با «شهر بیست»:

استاد تفضلیان نماد اخلاق و خلاقیت و از چهره‌های شاخص مبارزات انقلاب بود

شهر بیست/ این کارگردان مطرح تئاتر با تأکید بر اینکه آقای تفضلیان، فرهنگ و هنر را وسیله‌ای برای رستگاری و تعالی قرار داده بود، گفت: همه امور برای ایشان در دایره ادب و رفتار و متانت و اخلاق قرار داشت و نماد اخلاق و خلاقیت بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استاد تفضلیان نماد اخلاق و خلاقیت و از چهره‌های شاخص مبارزات انقلاب بود
شناسه : 10915 | انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲   پرینت

حسین پارسایی مدیرکل پیشین شبکه نمایش خانگی وزارت ارشاد و کارگردان مطرح تئاتر در گفت‌وگو با «شهر بیست»، با تسلیت درگذشت استاد تفضلیان، اظهار کرد: آقای تفضلیان امروز پرواز نکرده بود، ایشان زمانی پرواز کرد که تبدیل به الگوی اخلاقی، فرهنگی و ورزشی شد.

وی تصریح کرد: آقای تفضلیان همواره طی این سال‌ها برای نسل جوان به عنوان یک معلمی شناخته می شد که صاحب فضل و ادب و انسانیت و فرهنگ و هنر است.

این کارگردان مطرح تئاتر با تأکید بر اینکه آقای تفضلیان در واقع فرهنگ و هنر را وسیله‌ای برای رستگاری و تعالی قرار داده بود، افزود: نوشته‌ها و روش و منش ایشان از دوره نوجوانی که من با ایشان در تماس بودم و سمت استادی بر همه ما داشت، همواره زبانزد بوده است.

پارسایی با اشاره به حضور اقشار مختلف در مراسم تشییع و ختم این چهره هنری قم، گفت: در روز تشییع از همه اقشار برای ادای احترام به آقای تفضلیان آمدند و این نشان می دهد که ایشان برای جامعه ورزشی و فرهنگی و هنری الگو بود.

کارگردان نمایش بینوایان با اشاره به سوابق مبارزاتی مرحوم تفضلیان، اظهار کرد: آقای تفضلیان یکی از چهره های شاخص مبارزات قبل از انقلاب بود.

مدیرکل پیشین شبکه نمایش خانگی وزارت ارشاد افزود: آقای تفضلیان یکی از معدود افرادی بودند که در رشته خود حرفه ای بودند و ضوابط و چارچوب خاصی برای تولید آثار و امر آموزش و اجرای نمایش داشتند.

پارسایی تصریح کرد: آقای تفضلیان به همه ما آموختند که هنر وسیله ای برای رستگاری و درست زندگی کردن است تا به آنچه که شایسته و بایسته یک انسان کامل هست، دست یابیم.

این چهره هنری قم با تأکید بر اینکه آقای تفضلیان را معلم اخلاق می‌دانند، افزود: همه امور برای ایشان در دایره ادب و رفتار و متانت و اخلاق بود و به همین دلیل در حوزه وارد شدند زبانزد بودند و من ایشان را سمبل اخلاق و خلاقیت می‌دانم.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.