خبرنگاران قمی در ۳ رشته ورزشی رقابت کردند

شهر بیست/ عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم از رقابت خبرنگاران قمی در ۳ رشته ورزشی به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خبرنگاران قمی در ۳ رشته ورزشی رقابت کردند
شناسه : 10893 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، محمدرضا جایروند اظهار کرد: به همت خانه مطبوعات استان قم و به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، مسابقات ورزشی ویژه خبرنگاران در ۳ رشته ورزشی برگزار شد که بر این اساس خبرنگاران در بخش مردان در رشته‌های تنیس روی میز، تیراندازی و فوتسال و در بخش بانوان در رشته‌های تنیس روی میز و تیراندازی با هم مسابقه دادند.

وی افزود: در مسابقات تنیس روی میز مردان حمید خانی، حسین نبی گل و محسن کرمعلی در رده‌های اول تا سوم ایستادند و در مسابقات تنیس روی میز بانوان، فاطمه عسگری، ایمن سادات موسوی‌نژاد و راضیه رضایی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسئول برگزاری مسابقات ورزشی خانه مطبوعات قم گفت: در مسابقات تیراندازی در بخش مردان، عناوین برتر به ترتیب به حمید عراقی، محمد رستملو و محمدعلی مریزاد رسید و در بخش بانوان، وجیهه غلامحسین‌زاده، مریم یقینی و زهرا متقیان‌نژاد اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال خبرنگاران در سالن ورزشی دانشگاه شهاب دانش و پخش زنده تلویزیونی دیدار پایانی این مسابقات توسط صدا و سیما، بیان داشت: در مسابقات فوتسال ۶ تیم حضور داشتند که در ۲ گروه ۳ تیمی با هم رقابت کردند و در پایان تیم شهدای رسانه متشکل از خبرنگاران رسانه‌های مختلف توانست با پیروزی ۲ بر یک برابر تیم زنده یاد ناصری قهرمان شود.

وی عنوان کرد: همچنین تیم‌های خبرگزاری دانشجویان و خبرگزاری رسا به ترتیب سوم و چهارم شدند و تیم شهید صارمی متشکل از عکاسان خبری به عنوان تیم اخلاق مسابقات فوتسال جام رسانه بزرگداشت روز خبرنگار انتخاب شد.

مسئول برگزاری مسابقات ورزشی خبرنگاران قم تصریح کرد: ترکیب تیم شهدای رسانه، قهرمان مسابقات فوتسال خبرنگاران را جعفر عابدی، رضا جعفری، محمدرضا جایروند، علی اسماعیلی، حامد اسماعیلی، یاسر بیدگلی، ایمان سهرابی و حمید عراقی با سرپرستی روح الله جانقربان و مربیگری قدرت الله باقری تشکیل دادند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.