رضا توکلی به تماشای «اشک خدا» نشست

شهر بیست/ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور در پلاتوماه قم به تماشای نمایش «اشک خدا» به کارگردانی مرضیه بنی‌علی نشست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رضا توکلی به تماشای «اشک خدا» نشست
شناسه : 10793 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، رضا توکلی بازیگر سریال گاندو و از هنرمندان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با سفر به قم، مهمان نمایش «اشک خدا» به کارگردانی مرضیه بنی‌علی شد.

توکلی در رابطه با اجرای نمایش «اشک خدا» در قم، گفت: کار کردن این ژانر از تئاتر در شهر مذهبی قم جایی بسی تقدیر دارد و از مفاهیم خویی برخوردار بود و پیام های آموزشی در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه این تئاتر با مفاهیم زیبا و آموزنده برای خانواده ها مهیا شده است، افزود: جای بسی سعادت است که بعد از سال‌ها در شهر قم احساس می کنم اتفاق خوبی در صحنه نمایش افتاده و امیدوارم برکت این کار به شکلی باشد که جوانان با ذوق برای کار کردن در تئاتر شهرشان تلاش کنند.

توکلی، طراحی نور و صحنه نمایش اشک خدا را عالی توصیف کرد و تصریح کرد: تشکر می کنم از عوامل نمایش که توانستند با توجه به تجربه کم خود در کار تئاتر، احرای قابل قبولی را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه دوازده شب اجرا برای این اثر، زمان کمی است، تاکید کرد: فکر می‌کنم این نمایش می‌تواند ظرفیت اجرای بیشتری داشته باشد و وقتی با یک نمایش، بدی های اعتیاد را در صحنه تئاتر نشان دهیم، تماشاگر پس از دیدن تئاتر تفکر می کند. امیدوارم مردم قم نمایش اشک خدا را ببینند و توجه کنند که اعتیاد چگونه می تواند کانون زندگی را متلاشی کند.

خاطرنشان می‌شود نمایش «اشک خدا» از آثار راه یافته به جشنواره استانی تئاتر قم، به نویسندگی سیدمجید میرحسینی و به کارگردانی مرضیه بنی‌علی از ۱۵ مرداد به روی صحنه رفته و تا ۲۶مرداد مهمان پلاتوماه فرهنگسرای جوان خواهد بود.

این نمایش هرشب ساعت ۱۹ در پلاتوماه قم به روی صحنه می رود و علاقه مندان به هنر نمایش می توانند برای دیدن این تئاتر از طریق سایت بیلیتاما به نشانی اینترنتی http://yon.ir/1Cr3o به صورت آنلاین بلیت خریداری کرده یا با شماره ٠٩١٠٢۶٧٧٨٢٣ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.