۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم کشف شد

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم کشف شد
شناسه : 10780 | انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت:‌ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم با کنترل تردد خودروهای عبوری در محور سلفچگان- ساوه یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه خودرو به ظن حمل سوخت قاچاق با هماهنگی قضایی به یگان منتقل و راننده طی تحقیقات صورت گرفته اذعان داشت، محموله را به ‌عنوان روغن سوخته از یک استان غربی به مقصد شهرستان اشتهارد بارگیری کرده است.

وی ادامه داد: سپس با دعوت از نمایندگان شرکت ملی‌ پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از سوخت نمونه‌برداری و پس از آزمایشات لازم نوع سوخت را گازوئیل اعلام کردند.

آقاخانی گفت: تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و کارشناسان پس از تخلیه مقدار آن را ۲۹ هزار لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال اعلام کرده و در نهایت پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس استان اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.