استاندار قم در مراسم جشن «روز خبرنگار»:

به تمام مسئولان استان تکلیف می‌کنم پاسخگوی خبرنگاران باشند/ از خبرنگاران می‌خواهم مشکلات استان را منعکس کنند

شهر بیست/ استاندار قم با تأکید بر اینکه انتظار خبرنگاران از مدیران و مسئولان اجرایی به حق است، گفت: به تمام مدیران اجرایی تکلیف می‌کنم که در دسترس و پاسخگوی خبرنگاران باشند و یکی از معیارهای ارزیابی ما از مدیران، میزان پاسخگویی به شهروندان و خبرنگاران است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
به تمام مسئولان استان تکلیف می‌کنم پاسخگوی خبرنگاران باشند/ از خبرنگاران می‌خواهم مشکلات استان را منعکس کنند
شناسه : 10756 | انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهرام سرمست استاندار قم امروز در مراسم جشن روز خبرنگار که در تالار مدائن برگزار شد، اظهار کرد: چهار خبرنگار عزیزی که در این جمع صحبت کردند حرف حساب زدند که به گمانم نه تنها خود خبرنگاران به دقت گوش ندادند، مسئولان ما هم گوش ندادند و این آفت برای جامعه ماست.

وی تصریح کرد: در عصر اطلاعات و ارتباطات برای اینکه ما همگام و همراه با فضای گفتمانی باشیم، نیازمند مهارت «کلامی» و «شنوایی و »تفاهم و تبادل اطلاعات» هستیم.  

استاندار قم بر لزوم خود انتقادی تأکید کرد و افزود: ما زیاد حرف می زنیم ولی گوش شنوایی نیز باید داشته باشیم. ما متاسفانه شنونده نیستیم و برای راستی آزمایی این سخن، من به روابط عمومی استانداری تکلیف می کنم این چهار خبرنگاری که صحبت کردند، سخنان آنان را نکته به نکته پیاده کنند و مخاطب این حرف ها باید پاسخگو باشد.

سرمست با تأکید بر اینکه انتظار خبرنگاران از مدیران و مسئولان اجرایی به حق است، گفت: انتظار پاسخگویی و در دسترس بودن و گزارش عملکرد انتظار حداقلی خبرنگاران است.

وی افزود: به تمام مدیران اجرایی تکلیف می‌کنم که در دسترس و پاسخگوی خبرنگاران باشند و یکی از معیارهای ارزیابی ما از مدیران، میزان پاسخگویی به شهروندان و خبرنگاران است.

استاندارقم تصریح کرد: ما مسئولان استانی و شهری باید استقبال کنیم از آنچه خبرنگاران بر اساس رسالت خبرنگاری و پذیرش مسئولیت اجتماعی قدم در میدان گذاشتند و کار پراسترس خبرنگاری را پذیرا شدند و باید دست دوستی و مهربانی به سوی خبرنگاران دراز کنیم و از ایشان استدعا کنیم که مشکلات و مسائل را به ما منتقل کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.