زمان بازدید از نمایشگاه «خواهر و خورشید» تمدید شد

شهر بیست/ با توجه به استقبال مدیران استان و علاقه‌مندان، نمایشگاه «خواهر و خورشید» عکس‌های امیرحسامی‌نژاد از حرم حضرت معصومه(س) و بارگاه ملکوتی امام‌رضا(ع) تا سی‌ویکم مردادماه در نگارستان اشراق قم تمدید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زمان بازدید از نمایشگاه «خواهر و خورشید» تمدید شد
شناسه : 10705 | انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، با توجه به استقبال مدیران و چهره‌های فرهنگی و ادبی استان و بنا به پیشنهاد مدیریت نگارستان اشراق قم، نمایشگاه «خواهر و خورشید» تا سی‌ویکم مردادماه برپا خواهد ماند.

امیر حسامی نژاد از هنرمندان عکاس قم و مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان قم که در سوابق او عکاسی از کارگاه ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) و ضریح جدید امامین عسکریین دیده می‌شود، پنجاه قطعه عکس جدید از حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) را در قالب نمایشگاه «خواهر و خورشید» ارائه کرده است.

این نمایشگاه از ششم مرداد با حضور آیت الله علوی بروجردی افتتاح شد و با استقبال مدیران استانی و چهره های فرهنگی، هنری و ادبی استان مواجه شد.

سرمست استاندار قم، حیدری فرماندار قم، امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، سید حمیدرضا برقعی شاعر، کرار انصاری مدیر شبکه جهانی هدهد و دیگر شخصیت های استانی و فرهنگی از این نمایشگاه بازدید کرده اند. 

خاطرنشان می شود علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور در نگارستان اشراق قم از نمایشگاه «خواهر و خورشید» بازدید کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.