آغاز به کار فعالیت انجمن خوشنویسان در پردیسان

شهر بیست/ رئیس انجمن خوشنویسان قم آغاز به کار شعبه پردیسان انجمن را از جمله اتفاقات خوب امسال دانست که با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی قم محقق شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز به کار فعالیت انجمن خوشنویسان در پردیسان
شناسه : 10666 | انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علی اصغر نظری حایل ضمن ارائه عملکرد سه ماهه نخست سال جاری گفت: مفتخر هستیم که نوروز امسال در نخستین ساعات آغازین سال نو در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در صحن صاحب الزمان، کارگاه خوشنویسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی، انجمن خوشنویسی در طرح نوروزی بهاره در سطح شهر مشغول فعالیت بوده است، عنوان کرد: ما در شب و روز عید برنامه ارائه خوشنویسی داشتیم و ورکشاپ در غرفه‌های هدیه کتاب در سه غرفه در سطح شهر طراحی شده و کتاب‌هایی به زائرین و مسافرین اهدا کردند و کنار آنها بخشی برای خوشنویسی و ورکشاپ در نظر گرفته شده بود.

رئیس انجمن خوشنویسان قم با اشاره به همکاری انجمن خوشنویسان در اعیاد شعبانیه یادآور شد: در اعیاد شعبانیه چندین کارگاه را با همکاری آستان حضرت معصومه برگزار کردیم و غرفه خوشنویسی نیز در این ایام دایر شد.

وی ادامه داد: در کنار این مجموعه، یک همکاری با سازمان زیباسازی شهرداری داشتیم که در شب و روز ولادت درمسجد جمکران و در مقابل درب اصلی با حضور جمعی از خوشنویسان آثار تولید شده و همچنین با همت مسجد جمکران و سازمان زیبا سازی شهرداری ورکشاپ برگزار شد و بازخورد خوبی همراه داشت.

نظری حایل درباره مهمترین اتفاق در سه ماه اول سال ۹۸ در انجمن خوشنویسان گفت: آغاز به کار شعبه پردیسان انجمن از جمله اتفاقات خوب امسال بود که با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی قم محقق شد.

وی درباره تشکیل شعب انجمن در کتابخانه‌های عمومی گفت: شعبه‌های کتابخوانی در نهاد کتابخوانی عمومی افتتاح شده و تفاهم نامه همکاری امضا شد و تمام کتابخانه های استان به عنوان شعبه های اصلی انجمن تایید و برخی از کتابخانه هایی که توانایی نداشتند، به عنوان شعبه استعداد یابی خوشنویسان انتخاب شدند.

نظری حایل، افتتاح شعبه روستایی طایقان را از اتفاقات مهم امسال برشمرد و افزود: این شعبه به عنوان نخستین شعبه روستایی در کتابخانه روستا افتتاح شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.