مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ:

خط بهینه شده صنعت ورق آرین پاژ به‌زودی در قم افتتاح می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با بیان اینکه این شرکت اولین صادرکننده ورق های فولادی استان قم و اولین صادرکننده ورق های بهبودیافته در سطح کشور است، گفت: به زودی خط بهینه شده صنعت ورق آرین پاژ با عملکرد متخصصین کشور افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خط بهینه شده صنعت ورق آرین پاژ به‌زودی در قم افتتاح می‌شود
شناسه : 10658 | انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد مهدی یارجانلی امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران قم از شرکت صنعت ورق آرین پاژ که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت بـه مسـاحت ۵۵ هزار مـتـر مربع و بـا ظرفیـت اسمی ۳۰۰ هزار تـن در سـال مطـابـق بــا سـفـارش مشتـریـان، درشـهرک صنـعتی نـیـزار استـان قـم جنـب شرکت فـولاد غـرب آسیـا، واقـع شـده اسـت.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث این کارخانه در سال ۸۴ بر زمین زده شده اما از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: این شرکت در زمـیـنه تولید محصـولات فـولادی با کیفیت بـرش خورده و اصلاح شده، تــولید و توزیع لوله و پروفیـل تخصصی خودرو و سایرمصارف ویژه(طرح توسعه)، همراه با ارائه انواع خدمات تولیدی، فنی، بازرگانی و لجستیک، فعـال است.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ تصریح کرد: محصولات این شرکت در صنـایع خودرو سـازی، لوازم خانگی، لـوله و پروفیل، صنـایع گالوانیزه، رنگی و قلـع انـدود، بـشـکه سـازی و چیـلیـک، صنـایـع بـستـه بنـدی، قـفسـه سـازی و سـایـر مـصـارف صنـعتی کاربرد دارد.

یارجانلی با اشاره به تولید و عرضه انواع ورق های فولادی کیفی و فوق کیفی توسط شرکت صنعت ورق آرین پاژ، گفت: این کارخانه در سال ۹۴ به دلیل بدهی و کمبود نقدینگی تا آستانه تعطیلی پیش رفت اما امروز میزان پرسنل آن به ۵۰ نفر رسیده که چهار برابر سابق است. همچنین در صورت اجرایی شدن طرح های این شرکت به ۱۲۰ نفر نیز خواهد رسید.

وی افزود: حقوق کارکنان این شرکت از پایه حقوق اداره کار بالاتر است و شرکت به این موضوع افتخار می کند.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با بیان اینکه این شرکت امروز در حوزه صادرات، خودکفایی و اشتغالزایی فعال است، تصریح کرد: این شرکت اولین صادرکننده ورق های فولادی استان قم در سال ۹۶ بوده و اولین صادرکننده ورق های بهبودیافته در سطح کشور است.

یارجانلی تصریح کرد: این شرکت با نگاه به درون زایی و تربیت متخصصین و با راه اندازی کارگاه های ساخت خودکفایی، از واردات بسیاری از قطعاتی صنایع کشور جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورق هایی با استاندارد جهانی در حال تولید و آماده عرضه به کشورهای منطقه است، گفت: برای کامل کردن این مجموعه و تامین نیاز کشور، به زودی خط بهینه شده صنعت ورق آرین پاژ با عملکرد متخصصین مجموعه و متخصصین کشور افتتاح می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.