بازدید خبرنگاران قم از شرکت فولاد غرب آسیا و صنعت ورق آرین پاژ

شهر بیست/ جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم در آستانه روز خبرنگار، از شرکت فولاد غرب آسیا و شرکت صنعت ورق آرین پاژ بازدید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید خبرنگاران قم از شرکت فولاد غرب آسیا و صنعت ورق آرین پاژ
شناسه : 10648 | انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، به همت روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم از دو شرکت تولیدی در حوزه صنایع فولاد بازدید کردند.

خبرنگاران قم ابتدا با حضور در شرکت فولاد غرب آسیا، در نشست خبری ابوذر ندیمی مدیرعامل این شرکت، حضور یافتند و در ادامه از این کارخانه صنعتی بازدید کردند.

ندیمی در این نشست گفت: شرکت فولاد غرب آسیا با هدف تولید انواع ورق های نورد سرد، با تکیه بر تجربه مدیران با سابقه صنعت فولاد کشور و بهره گیری دانش متخصصان جوان ایرانی در سال ۱۳۸۴، با ظرفیت اسمی سالانه ۵۰۰ هزار تن ورق نورد سرد در استان قم تأسیس شد.

وی همچنین با بیان اینکه شرکت فولاد غرب آسیا بعد از فولاد مبارکه اصفهان در رتبه دوم تولید ورق نورد در کشور قرار دارد، افزود: تولید ما براساس ظرفیت اسمی سالانه ۵۰۰ هزار تن است، حداقل میزان تولید ماهانه ۳۰ هزار تن و هدف گذاری ماهانه ما در شرایط فعلی، ۴۰ هزار تن است.

خبرنگاران قم در ادامه، با حضور در شرکت صنعت ورق آرین پاژ، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیرعامل و کارگران این کارخانه، از نزدیک در جریان تولید محصولات صنعتی این شرکت قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با بیان اینکه این شرکت امروز در حوزه صادرات، خودکفایی و اشتغالزایی فعال است، تصریح کرد: این شرکت اولین صادرکننده ورق های فولادی استان قم در سال ۹۶ بوده و اولین صادرکننده ورق های بهبودیافته در سطح کشور است.

محمد مهدی یارجانلی خاطرنشان کرد: این شرکت با نگاه به درون زایی و تربیت متخصصین و با راه اندازی کارگاه های ساخت خودکفایی، از واردات بسیاری از قطعاتی صنایع کشور جلوگیری کرده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.