ساخت ۱۳۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان به همت سپاه قم

شهر بیست/ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: تاکنون ۹۵ واحد در شهرستان چگینی و پلدختر توسط ستاد مردمی هدف‌گذاری شده است و ۳۵ واحد و یک مسجد نیز توسط آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در حال ساخت است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت ۱۳۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان به همت سپاه قم
شناسه : 10618 | انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی با اشاره به حضور نیرو‌های جهادی در مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار کرد: بعد از حادثه سیل در استان لرستان و برخی از استان‌های دیگر کشور، استان قم به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شد و سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم از همان روز‌های اول به همراه گروه‌های جهادی و بسیجی وارد منطقه شدند و در مرحله اول و دوم اقدام به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده کردند.

وی بابیان این‌که مردم قم نیز انصافاً پای‌کار بودند، ابراز کرد: در مرحله سوم که ساخت و تعمیر منازل بود با دریافت کمک‌های مردمی از استان قم ساخت ۶۰ واحد در شهرستان چگینی آغاز شد.

شاهچراغی افزود: کمک‌هایی ارسالی از قم عمدتاً از سوی ستاد مردمی برای ساخت این ۶۰ واحد ارسال می‌شود.

وی بابیان این‌که اخیراً هم توافقی با حرم حضرت معصومه (س) صورت گرفته است، بیان کرد: ساخت ۳۵ واحد مسکونی و یک باب مسجد در روستای زوران تل از توابع شهر معمولان با کمک و مساعدت آستان مقدس شروع‌شده است.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: علاوه بر این به درخواست فرمانده قرارگاه بازسازی در استان لرستان مسؤولیت ساخت ۳۵ واحد در روستای ابراهیم‌آباد به سپاه استان قم واگذار شد.

وی افزود: تاکنون ۹۵ واحد در شهرستان چگینی و پلدختر توسط ستاد مردمی هدف‌گذاری شده است و ۳۵ واحد و یک مسجد هم توسط آستان مقدس حضرت معصومه (س) در حال ساخت است.

شاهچراغی تأکید کرد: مردم را نباید فراموش کنیم چراکه در شرایط سختی به سر می‌برند و ان‌شاءالله تمام هدف ما این خواهد بود تا آغاز فصل سرما این واحد‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های مردمی و جهادی نیز با وجود دمای بالای هوا حضور فعالی در مناطق سیل‌زده دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.