جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج پاسدار در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان قم از برپایی جشن ازدواج ۱۵۰ زوج از پاسداران و فرزندان خانواده‌های سپاه استان، همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج پاسدار در قم برگزار می‌شود
شناسه : 10610 | انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدرضا محمدی با تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج آسمانی مولی الموحدین امام علی(ع) و حضرت زهرای مرضیه(س) اظهار کرد: یکی از افتخارات سپاه حرکت در مسیر اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و استواری سبک زندگی اسلامی در جامعه و بخصوص در سطوح خانواده‌هاست.

وی افزود: بر همین اساس سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از سال گذشته برنامه‌ای را با هدف تشویق و ترویج ازدواج بهنگام، آسان، پایدار و تاثیرگذار در مجموعه خانواده‌های سپاه و معرفی الگو‌های موفق و صحیح ازدواج در جامعه تدارک دیده که ماحصل آن برگزاری مراسم جشن «پیوند آسمانی» ۱۵۰ زوج پاسدار با توسل به حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در سالروز ازدواج این دو الگوی نورانی و آسمانی است که چنین روز پربرکتی در تقویم زندگی زوج‌های جوان به زیبایی ثبت شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به جزییات مراسم ادامه داد: در جشن پیوند آسمانی حجت الاسلام عشقی از اساتید حوزه سخنرانی خواهد کرد ضمن اینکه اجرای نمایش‌های طنز ازدواج‌های پایدار و ناپایدار، معرفی ازدواج‌های موفق، برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، رونمایی از تابلوی هنری یادبود سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و قرائت دسته جمعی میثاق نامه ازدواج آسان و پایدار بخش‌های دیگری از متن و حاشیه آیین پیوند آسمانی خواهد بود.

وی، همچنین به فعالیت کانون شمیم ازدواج در مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان اشاره و ابراز کرد: مسئولیت این کانون همسریابی و وساطت ازدواج ویژه کادر سپاه و فرزندان آنان و عموم متدینین جامعه بر مبنای تشویق به سنت الهی و نبوی ازدواج آسان و ترویج فرزندآوری در جامعه است و از آغاز فعالیت کانون شمیم تا به حال گام‌های اثربخشی در این راستا برداشته شده است.

محمدی در پایان یادآور شد: مراسم جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج از خانواده‌های سپاه استان قم، روز دوشنبه ۱۴ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن بیداری اسلامی جامعهالزهرا (س) برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.