محدودیت‌ها بانوان ورزشکار قمی را دل‌زده کرده است

شهر بیست/ نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان قم با بیان اینکه من خاک خورده زمین فوتبال و فوتسال هستم، گفت: محدودیت‌های موجود در این استان منجر به د‌ل‌زدگی ما از ورزش شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محدودیت‌ها بانوان ورزشکار قمی را دل‌زده کرده است
شناسه : 10606 | انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، آمنه رسولی افزود: مشکل اصلی تیم فوتبال بانوان قم نداشتن زمین است، این تیم برای مسابقات باید در زمین چمن تمرین کند.

وی اضافه کرد: اگر برای چند روزی هم زمین چمن در اختیار تیم بگذارند، فقط چند جلسه می توانیم تمرین کنیم و جلسات بعدی با سختگیری و بهانه گیری های بی مورد عذر تیم را می خواهند.

نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان قم با بیان اینکه اجر و قربی برای بانوان قائل نیستند، افزود: بازیکنان تیم با حجاب کامل تمرین می کنند و قوانین فدراسیون فوتبال را در این زمینه رعایت می کنند، در حالی که این سختگیری ها در استان های دیگر اعمال نمی شود.

رسولی با اشاره به اینکه هدف ما ورزش است، اضافه کرد: ورزشگاه شهید حیدریان که از لحاظ موقعیتی و امکانات مناسب تر است همیشه در اختیار آقایان می باشد و خانم ها به هیچ وجه اجازه فعالیت در آن ندارند؛ این در حالی است که تیم فوتبال آقایان حتی در دسته یک، دو و لیگ برتر حضور ندارد.

وی ادامه داد: بهترین بازیکنان فوتبال را در استان قم داریم، ولی وقتی زمین چمن نداریم، چطور بچه ها را برای مسابقات آماده کنیم؟!

نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان قم با بیان اینکه بازیکنان قمی با استعداد در تیم های استان های دیگر گلزنی می کنند، گفت: تیم فوتبال ماهان تندیس بانوان قم که در دسته یک حضور داشت، آخرین بازی خود را در سال ۹۴ انجام داده است.

نائب رئیس هیات فوتبال بانوان قم تاکید کرد: با تمام این مشکلات و بی مهری ها من به شخصه قول می دهم که اگر زمین چمن در اختیار ما بگذارند، تیم فوتبال بانوان قم را با قوت بیشتری راه اندازی خواهم کرد.

وی در ادامه با انتقاد از نداشتن حامی مالی، بیان کرد: قم تنها شهری است که شهرداری تیم ها را از لحاظ مالی حمایت نمی کند و می گوید که هزینه را به هیات ها می دهیم، در حالی که شهرداری دیگر استان ها با بازیکنان قرارداد منعقد می کنند.

وی افزود: تیم فوتسال جوانان بانوان در لیگ برتر حضور دارد و با وجود اینکه مسابقات کشوری سه هفته دیگر برگزار می شود، ولی هنوز حامی مالی نداریم.

رسولی اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان همیشه از لحاظ مالی کمک می کند، ولی با کمک ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی نمی شود به مسابقات رفت.

سال گذشته ۱۸ هزار و ۷۸۵ خانم در سالن ها و باشگاه های ورزشی سطح استان قم عضو بودند؛ بانوان استان قم در ۳۸ هیات ورزشی فعال هستند.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.