استاندار قم:

مسئولان با مردم صداقت داشته باشند/ مشکلات را باید صادقانه با مردم مطرح کرد

شهر بیست/ استاندار قم بر لزوم صداقت مسئولان با مردم برای پیگیری مشکلات تأکید کرد و افزود: اگر کاری به لحاظ اعتبارات یا کارشناسی با مانع روبه‌روست باید با مردم به صورت صريح و مستقیم مطرح شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسئولان با مردم صداقت داشته باشند/ مشکلات را باید صادقانه با مردم مطرح کرد
شناسه : 10457 | انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای اداری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بخش مرکزی استان قم طی سخنانی با بیان اینکه مجتمع دامپروری قنوات ظرفیت خوبی برای تولید دارد، اظهار کرد: مصوباتی که در این جلسه در رابطه با مشکلات زیرساختی این مجتمع داشته ایم بایستی به صورت ویژه پیگیری شود.

وی ضمن دستور اجرای روکش آسفالت محور قم-قنوات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های قم افزود: فرماندار قم بایستی گزارشی از پیشرفت برنامه های توسعه‌ای این پروژه و طرح های مصوب در بازدید از بخش ها به صورت دوره‌ای ارائه دهد.

استاندار قم، توسعه ورزش در بخش ها را نیز در راستای افزایش نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی ضروری دانست و افزود: باید اقدامات لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان در رابطه با مسائلی که به حوزه جوانان و توسعه ورزش مرتبط است، صورت بگیرد.

مقام عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در سال رونق تولید گفت: امیدواریم با تخصیص تسهیلات روستایی شاهد بهبود وضعیت اشتغال در این بخش باشیم.

وی همچنین با تاکید بر صداقت مسئولان با مردم در پیگیری امور ایشان، تصریح کرد: اگر کاری به لحاظ اعتبارات یا کارشناسی با مانع روبه‌روست باید با مردم به صورت صریح و مستقیم مطرح شود.

شایان ذکر است استاندار قم در این جلسه دستورات لازم را برای حل مشکلات بخش مرکزی که از سوی نمایندگان شورای بخش و بخشدار مطرح شد، صادر کرد.

دکتر سرمست پیش از این جلسه و در سفر به بخش مرکزی ضمن حضور در مرقد امامزادگان طیب و طاهر و ادای احترام به شهدای این بخش، با مادر شهید یوسف یزدی نژاد دیدار کرد.

بازدید از واحدهای دامداری بخش مرکزی و پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این بخش از دیگر برنامه های استاندار قم در روز جاری بودند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.