اختصاص ۱۰۵ میلیون تومان اعتبار به طرح‌های شورای ترویج فرهنگ قرآنی

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اختصاص 105 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و ترویجی خبرداد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۱۰۵ میلیون تومان اعتبار به طرح‌های شورای ترویج فرهنگ قرآنی
شناسه : 10451 | انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، سید موسی حسینی کاشانی در سومین نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: شورای توسعه قرآنی سه کمیسیون آموزش، پژوهش و تبلیغ و ترویج دارد که مسئولان این سه کمیسیون حکم مسئولیت خود را دریافت کرده‌اند که فعالیت خود را با تمام توان دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس سند قرآنی شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، مطالبات خود را در حوزه فعالیت‌های قرآنی دنبال کرده و اعتبارات ملی این حوزه نیز بر اساس سند به استان قم اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: ۱۰۵ میلیون تومان اعتبار برای سال ۹۷ اعلام شده که در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی برای اجرای طرح‌های مورد نظر در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و ترویجی انعقاد خواهد شد.

وی ادامه داد: ۵۰ میلیون تومان در حوزه آموزشی، ۴۰ میلیون تومان در حوزه تبلیغ و ترویج و ۱۵ میلیون تومان نیز در حوزه پژوهش برای اجرای طرح‌های پیشنهادی درنظر گرفته شده است.

حسینی کاشانی آموزش تخصصی داوران و اساتید، برگزاری دوره‌های سبک زندگی برای کارمندان ادارات و تهیه متون درسی و پژوهشی از جمله آسیب‌شناسی متون دروس قرآن را بخشی از طرح‌های مورد نظر کمیسیون‌های این شورا دانست و تصریح کرد: طرح‌های مختلفی از جمله ضبط ترتیل‌خوانی برتر استان، توزیع لوح‌های فشرده تلاوت برای دانش‌آموزان، تدوین سند جامع آموزش قرآن و اطلس قرآنی استان قم نیز برای مرحله دوم اجرا در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.