ارتقای تشکل‌های مردم‌نهاد قم با جدیت پیگیری می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، توسعه مشارکت‌های اجتماعی و ارتقای کمی و کیفی تشکل‌های مردم‌نهاد استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارتقای تشکل‌های مردم‌نهاد قم با جدیت پیگیری می‌شود
شناسه : 10417 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، رضا ملک‌زاده روز یکشنبه در نشست با تشکل‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی استان قم افزود: سند تحول اجتماعی استان تهیه و تدوین‌شده است و یکی از مهم‌ترین اهداف ذکرشده در این سند، حمایت، رشد و توسعه و آموزش تشکل‌های مردم‌نهاد است.

وی بابیان اینکه بر اساس این سند، تشکل‌های مردم‌نهاد باید سالانه ۱۰ درصد رشد داشته باشند، عوامل گوناگون تأثیرگذار بر این مساله را موردتوجه قرار داد و گفت: باید زمینه‌های لازم برای حضور و مشارکت مردم در توسعه تشکل‌ها را فراهم بیاوریم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم بر ضرورت کیفی سازی تشکل‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و گفت: امروز لازم است که تشکل‌ها بتوانند به‌صورت حرفه‌ای در عرصه‌های گوناگون حضور داشته باشند و برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر و بهتر در گروه‌های مخاطب، از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به‌خوبی بهره‌برداری کنند.

وی بابیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد باید تعامل و ارتباط مؤثر با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تعامل با مردم و گروه‌های هدف از مهم‌ترین رسالت‌های تشکل‌ها بوده و آن‌ها باید بتوانند در آحاد جامعه دغدغه‌های لازم در رابطه با اهداف خود را ایجاد کنند.

ملک‌زاده اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد باید با تعریف طرح‌های ویژه در سطوح مختلف محلی و منطقه‌ای، همه مردم را تحت پوشش فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی خود قرار دهند.

نشست صمیمی دبیران و اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد و فعالان زیست‌محیطی قم با حضور ژیلا مهدی آقایی مدیرکل مشارکت‌های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط‌زیست در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان برگزار شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.