«ویروس در سرزمین سلامت» به هفته پایانی رسید

شهر بیست/ اجرای نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» به کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین به هفته پایانی رسید و تا 9 مرداد در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«ویروس در سرزمین سلامت» به هفته پایانی رسید
شناسه : 10394 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» که از ۱۹تیرماه به روی صحنه رفته است، چهار شنبه ۹مرداد آخرین اجرای این اثر نمایشی در خانه نمایش قم خواهد بود.

این نمایش که به کارگردانی سیدحسین فدایی حسین از هنرمندان پیشکسوت قم و نمایشنامه نویسان مطرح کشور تولید شده تا پایان این هفته هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش تاکنون با استقبال چهره‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و علاقه مندان به هنر نمایش مواجه شده و از جمله نمایش‌هایی است که باید به دیدن آن نشست.

علی فروتن و حمید گلی از عموهای فیتیله‌ای، رضا فیاضی و رضا بنفشه خواه از جمله چهره‌های شاخص هنری بودند که با سفر به قم به تماشای نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» نشستند.   

همچنین کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از دیگر چهره های فرهنگی و هنری بود که با حضور در «خانه نمایش» به تماشای جدیدترین اثر سیدحسین فدایی‌حسین نشست و با بیان اینکه نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» قصه خوب و آموزنده‌ای را روایت می‌کند، گفت: این اثر، هم به لحاظ موضوع و محتوای کار خوب و هم به لحاظ شکل اجرایی، کار جذاب و خوش ریتم و خوش آهنگی شده است.  

ویروس در سرزمین سلامت داستان تعدادی ویروس است که به شهر وارد می‌شوند و شروع به آلوده و بیمار کردن مردم می‌کنند اما اهالی با کمک بچه‌ها و تماشاگران حاضر در سالن، ویروس‌ها را از شهر بیرون می‌کنند.

در این اثر نمایشی که تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم است، جمعی از هنرجویان کارگاه اولین تجربه در نقش عوامل صحنه و بازیگران ایفای نقش می‌کنند.

علی صدیق، زینب مرادی، منصوره اسدی، مریم حیدری، الهام محمودی، شمیم احمدی، نرگس ملیحی، محمد حیدری، عباس جلالی‌پور، حدیث صابری، مرتضی مصطفی‌زاده و علیرضا وفسی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

همچنین لیلا کوت‌آبادی طراحی لباس، حامد جهانبخش آهنگسازی، مرتضی عقیقی مدیر تبلیغات و روابط عمومی و محسن غفاری طراحی پوستر و بروشور این اثر را به عهده داشته‌اند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.