پیام دهکردی:

صداقت عامل محبوبیت سریال «گاندو» شد

شهر بیست/ بازیگر سریال گاندو گفت: رسانه ملی بعد از سال‌ها خواب زدگی و غفلت بازگشتی رنسانس گونه داشت و مردم با گفتمان سریال گاندو با رسانه ملی آشتی کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صداقت عامل محبوبیت سریال «گاندو» شد
شناسه : 10280 | انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، پیام دهکردی در مراسم تقدیر از عوامل سریال گاندو که پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکرم که فرصتی فراهم شد تا نقش یکی از خائنین به کشور را بازی کنم و از خداوند خواستم تا بتوانم در ایفای این نقش موفق باشم و آنچه در توان داشتم را به کار بستم.

بازیگر نقش مایکل هاشمیان افزود: رسانه ملی بعد از سال‌ها خواب زدگی و غفلت بازگشتی رنسانس گونه داشت به تعریف رسانه ملی که این امر شکرانه دارد و مردم با گفتمان سریال گاندو با رسانه ملی آشتی کردند.

دهکردی ادامه داد: علت محبوبیت سریال گاندو در بین ملت ایران صداقت بود و اساساً حرکت ملت ایران در آنجا که با صداقت همراه بوده موفقیت آمیز نشان داد و امروز جامعه ایران یک‌صدا تمنای صداقت دارد که در صورت تداوم آن، روز به روز شاهد زندگی خوب و با عزت خواهیم بود؛ در غیر این صورت خسرانی را خواهیم دید که نفس ملت را خواهد گرفت.

بازیگر نقش جاسوس آمریکایی در سریال گاندو گفت: رسانه ملی باید این مسیر را ادامه دهد و امیدواریم همگان برای اعتلای ایران سربازان خوبی باشیم.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.