سارقان مأمور نما را شناسایی کنید

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری و اعتراف 2 سارق مأمورنما با 100 فقره سرقت در قم خبر داد و گفت: با توجه به دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مال باختگان می‌توانند برای شکایت به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارقان مأمور نما را شناسایی کنید
شناسه : 10239 | انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: متهمان با پرسه زنی با خودرو پژو ۲۰۶ سفید در اطراف حرم مطهر طعمه های خود را از بین زائران خارجی انتخاب و با معرفی خود به عنوان پلیس درخواست بازرسی بدنی و بررسی کیف شاکی را کرده و در فرصتی مناسب با سرقت کیف و محتوای داخل آن از محل متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قم متهمان شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل این افراد بی سیم دستی و اسکناس های خارجی کشف شد.

وی با بیان این که هر ۲ متهم به علت ارتکاب جرائم مشابه متعدد در استان های تهران، قم و البرز تحت تعقیب پلیس بودند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با توجه به دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مال باختگان می توانند برای شکایت به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.