افتخارآفرینان ورزش قم در مسابقات برون‌مرزی تجلیل شدند

شهر بیست/ آیین تجلیل از افتخارآفرینان و مدال‌آوران ورزش قم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی سال ۹۷ برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتخارآفرینان ورزش قم در مسابقات برون‌مرزی تجلیل شدند
شناسه : 10217 | انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، آیین تجلیل از افتخارآفرینان و مدال‌آوران ورزش قم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی سال ۹۷، عصر چهارشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش‌های شرکت آبفای قم برگزار شد.

خانم ساره عیسی پور، همسر شهید ابراهیم عشریه در این آیین گفت: ورزشکاران همچنان که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورند راه و رسم شهدا را فراموش نکنند.

وی، شهدا را سربازان جان‌برکف ملت ایران دانست و گفت: همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در میادین مختلف ادامه‌دهنده راه و نام آن‌ها باشیم.

شهید ابراهیم عشریه یکی از مربیان و اساتید تاکتیک فنون نظامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام حسین (ع) بود که برای در اختیار گذاشتن دانش نظامی‌اش به‌عنوان یک مستشار به سوریه رفت و در همین جبهه نیز به شهادت رسید. وی ۲۰ اسفند ۹۴ لباس مدافعان حرم را بر تن کرد و ۳۵ روز بعد در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۵ در منطقه العیس سوریه به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید پس از سه سال در هفته‌های گذشته به میهن اسلامی بازگردانده شد.

ورزشکارانی که در سال ۱۳۹۷ با درخشش در مسابقات کشوری و انتخابی به عضویت تیم‌های ملی ایران در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی درآمده و به مدال‌ دست‌یافته بودند امروز مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین از قهرمانان رشته‌های کشتی فرنگی، والیبال نشسته، کاراته، فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین، بسکتبال با ویلچر، پاراتکواندو، فوتبال و فوتسال ناشنوایان، فوتسال، رزمی، تنیس روی‌میز و کوهنوردی تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل از ۱۴ داور قمی که به نمایندگی از داوران استان قم در رشته‌های کاراته، والیبال، تنیس روی‌میز، بدمینتون، سه‌گانه، بوکس، کشتی، شطرنج، دوومیدانی و کبدی در میادین برون‌مرزی قضاوت کرده‌اند نیز بخشی دیگر از این آیین بود.

همچنین از هفت تن از مربیان ورزش قم که در مسابقات آسیایی و جهانی سال گذشته مربیگری تیم‌های ملی ایران را برعهده داشتند، تجلیل شد، ضمن اینکه سه تن از پیشکسوتان ورزش قم که در سال‌های دور برای ورزش این استان در میدان‌های برون‌مرزی افتخارآفرینی کرده‌ بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این آیین از خانواده ۲ تن از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.