آهن‌فروشان قم به شهرک صنوف منتقل می‌شوند

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تاکنون ۱۸ واحد از آهن‌فروشان شهر قم به شهرک صنوف منتقل‌شده و در روزهای آینده اقدام‌های لازم برای انتقال ۸۰ واحد دیگر نیز نهایی خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آهن‌فروشان قم به شهرک صنوف منتقل می‌شوند
شناسه : 10198 | انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه ساماندهی اصناف مزاحم شهری در سالن جلسات فرمانداری قم، افزود: رویکرد شهرداری قم در رابطه با صنوف مزاحم شهری، انتقال آن‌ها به شهرک‌های تخصصی است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به انتقال صنوف مزاحم شهری به شهرک‌های تخصصی، گفت: استقرار و فعالیت این واحدها در سطح شهر مشکلات فراوانی برای شهروندان و سیما و منظر شهری به وجود آورده است.

سامع با بیان روند انتقال صنوف مزاحم شهری به شهرک صنوف، اضافه کرد: تاکنون ۱۸ واحد از آهن‌فروشان شهر قم به شهرک صنوف منتقل‌شده و در روزهای آینده اقدام‌های لازم برای انتقال ۸۰ واحد دیگر نیز نهایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای انتقال و واگذاری واحدهای در نظر گرفته‌شده برای صنف آهن‌فروشان هیئت امنای ویژه‌ای تشکیل‌شده و بر روند فعالیت‌های عمرانی و ساخت انبارها نظارت دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: روند انتقال واحدهای فعال در حوزه درب و پنجره نیز بعد از راه‌اندازی فاز در دست اجرا، به شهرک صنوف آغاز خواهد شد.

سامع در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: روند کنونی کار شرکت‌های گاز مایع ال پی جی با خطرات جانی همراه است که برای حل این مساله یا باید این روند را قانونی کرده و نسبت به آن نظارت داشته و یا به‌صورت کامل از شهر جمع‌آوری شوند.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که در این رابطه اقدام به پر کردن کپسول می‌کنند بومی شهرهای دیگر بوده و باید نسبت به شناسایی و جلوگیری از فعالیت آن‌ها اقدام های لازم صورت بگیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اظهار داشت: باید به‌صورت مستمر نسبت به مباحث استانداردسازی شرکت‌ها و واحدهای فعال در رابطه با گاز مایع ال پی جی نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.