مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در گفت‌وگو با «شهر بیست»:

نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» با کودکان ارتباط خوبی برقرار می‌کند/ با جدیت در حوزه تئاتر عروسکی و کودک ورود می‌کنیم

شهر بیست/ مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، «نمایش ویروس در سرزمین سلامت» را حامل پیام‌های آموزنده برای کودکان دانست و گفت: استقبال و عکس‌العمل کودکان، نشان دهنده برقراری ارتباط با این نمایش است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» با کودکان ارتباط خوبی برقرار می‌کند/ با جدیت در حوزه تئاتر عروسکی و کودک ورود می‌کنیم
شناسه : 10180 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷   پرینت

حسن ندافی در حاشیه اجرای نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» به کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، اظهار کرد: در شرایطی که حال و روز تئاتر به خصوص تئاتر کودک چندان خوب نیست، برداشتن چنین قدم‌هایی از سوی کارگردان و دلسوزان این شهر برای اجرای تئاتر کودک، شایسته تحسین و تقدیر است.

وی با اشاره به اجرای «نمایش ویروس در سرزمین سلامت»، تصریح کرد: شاهد اجرای نمایش خوبی از سوی بازیگران این نمایش بودیم و استقبال و عکس‌العمل کودکان، نشان دهنده برقراری ارتباط با این نمایش بود.

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با بیان اینکه «نمایش ویروس در سرزمین سلامت» حامل پیام‌های آموزنده به کودکان است، افزود: آقای فدایی‌حسین از سینه سوخته‌ها و خاک خورده‌های صحنه است و سال هاست در این عرصه زحمت می‌کشند و در عرصه کاری خود موفق هستند.

ندافی در ادامه با بیان اینکه رویکرد جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورود جدی به حوزه نمایش کودک و تئاتر عروسکی است، اظهار کرد: انجمن نمایش برای نخستین بار در سال گذشته در تمام استان‌ها شکل گرفت و ما هم به صورت جدی در زمینه تئاتر عروسکی و نمایش کودک ورود کرده ایم.

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با بیان اینکه تئاتر کودک می تواند پایه تئاتر کشور باشد، افزود: بسیاری از بزرگان تئاتر، کار خود را از کودکی شروع کردند و ما اگر بتوانیم برنامه ریزی خوبی در زمینه تئاتر کودک داشته باشیم، قطعاً در آینده تئاتر بزرگسالان حرفه ای خوبی خواهیم داشت.

خاطرنشان می شود نمایش خانوادگی و کودکانه «ویروس در سرزمین سلامت» نوشته دیوید وود به کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین، به همت حوزه هنری استان قم از ۱۹ تیرماه هرشب ساعت ۱۹ در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.