کاروان پیاده‌روی «از بهشت تا بهشت» قم به حرم امام رضا(ع) رسید

شهر بیست/ مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا(ع) گفت: شانزدهمین کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا(ع) پس از عبور از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور در مدت ۱۹ روز، عصر امروز مقارن با ایام زیارت مخصوص امام رضا(ع) به شهر مقدس مشهد رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاروان پیاده‌روی «از بهشت تا بهشت» قم به حرم امام رضا(ع) رسید
شناسه : 10174 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، هادی خادم حسینی با بیان این‌که پیاده‌روی در تاریخ اسلام نزد اهل‌بیت(ع) دارای ارزش و جایگاه خاصی است، اظهار داشت: بزرگان دینی ما از گذشته با پای پیاده به مشهد مقدس سفر می‌کردند، شیخ مفید نیز دارای سفرهای متعددی برای حضور در مشهد الرضا(ع) بود که این موضوع نشان از اهمیت پیاده‌روی نزد بزرگان دینی است.

وی بیان کرد: هنگامی‌که کاروان به مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) می‌رسد زائران به لذت معنوی می‌رسند، در این سال‌ها که کاروان پیاده‌روی امام رضا(ع) با پای پیاده به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کند افراد و اقشار مختلفی در این کاروان شرکت کردند که برخی از آن‌ها دچار تحولاتی در شخصیت خویش شدند که این موضوع به برکت امام رضا(ع) و اهل‌بیت(ع) است.

مسئول کاروان پیاده‌روی امام رضا(ع) عنوان کرد: پیاده‌روی مشهد امام رضا(ع) به پیاده‌روی کربلا در ایام عاشورا تشابه دارد، پیاده‌روی کربلا دارای حزن است ولی پیاده‌روی مشهدالرضا(ع) دارای خضوع است.

خادم حسینی بیان کرد: شانزدهمین کاروان پیاده روی امام رضا(ع) ۱۴ تیرماه با ۱۵۰ نفر از شهر قم راهی مشهد الرضا(ع) شد که با هماهنگی صورت گرفته عاشقان هشتمین اختر تابناک ولایت از شهرهای دیگر به کاروان ملحق شدند و این کاروان زیارتی عصر امروز با ۳۵۰ نفر به مشهد مقدس رسید.

مسئول کاروان پیاده‌روی امام رضا(ع) بیان کرد: شانزدهمین کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا(ع) با شعار «از بهشت تا بهشت» پس از عبور از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور در مدت ۱۹ روز که روزانه ۵۰ کیلومتر با پای پیاده طی کردند امروز مقارن با ایام زیارت مخصوص امام رضا(ع) به شهر مقدس مشهد رسید.

خادم حسینی خاطرنشان کرد:کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا(ع) پس از زیارت حرم هشتمین اختر تابناک ولایت و برگزاری مراسم‌های دینی و فرهنگی در شهر مشهد روز جمعه به شهر مقدس قم بازمی‌گردد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.