۴۸۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در هیئت بدنسازی قم فعال هستند

شهر بیست/ رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم با اشاره به کسب عنوان هیئت برتر از نظر تعداد ورزشکار سازمان‌یافته استان، گفت: هم‌اکنون ۴۸۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته ذیل این هیئت مشغول فعالیت حرفه‌ای هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۴۸۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در هیئت بدنسازی قم فعال هستند
شناسه : 10171 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده با اشاره به فعالیت ورزشی ۲۰ هزار ورزشکار در ۱۴۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام قم افزود: ورزشکاران فعال در تمام رشته‌ها نیازمند بدنسازی و ارتقای آمادگی جسمانی خود هستند به همین دلیل تعداد افرادی که در باشگاه‌های استان مشغول فعالیت هستند بسیار بیشتر از ورزشکاران سازمان‌دهی شده در این هیئت است.

وی با اشاره به برگزاری ۶ مسابقه در سال ۹۷ در این استان گفت: برگزاری ۲ مسابقه پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار، برگزاری مسابقات پرس سینه بدون لوازم، ددلیفت بدون لوازم، پاورلیفتینگ در قالب فستیوال ورزش‌های قدرتی و همچنین برگزاری مسابقه قویی‌ترین مردان از جمله مسابقاتی بود که در سال ۹۷ در این استان برگزاری شد.

وی، برگزاری دوره‌های تخصصی مربیگری و داوری را یکی از اولویت‌های این هیات دانست و ادامه داد: برگزاری کلاس تخصصی داوری درجه ۳ پرویش اندام آقایان از جمله برنامه‌هایی بود که سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت که ۲۳ تن در این دوره شرکت و در نهایت ۷ تن به تعداد داوران استان افزوده شد.

آمده ادامه داد: برگزاری کلاس تخصصی مربیگری درجه ۳ پرورش اندام آقایان، برگزاری ۷ کلاس تئوری مربیگری درجه ۳ ویژه بانوان و آقایان، و همچنین برگزاری ۹ سمینار آموزشی از جمله برنامه‌های هیات بدنسازی استان برای توسعه آموزش‌ها در این رشته در سال ۹۷ بوده است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم ادامه داد: ۱۱۷ تن در کلاس‌های تخصصی مربیگری، ۲۴۰ تن در کلاس‌های تئوری و یک هزار و ۴۶۲ تن در سمینارهای آموزشی شرکت کردند.

آمده، با اشاره به اعزام ۷۴ ورزشکار و مربی در قالب ۱۱ تیم به مسابقات قهرمانی کشوری در سال ۹۷ اظهار داشت: کسب ۱۰ مدال طلا ،‌۸ نقره و ۷ برنز و همچنین کسب یک مقام سومی تیمی در مسابقات پرس سینه در ایلام از جمله دستاوردهای ورزشکاران استان در سال گذشته است.

وی ادامه داد: ایجاد بانک اطلاعاتی منابع استانی ورزش بدنسازی استان، همکاری با استارت آپ های فعال در قم برای ارائه خدمات مجازی به فعالان عرصه ورزش بدنسازی، بسترسازی برای چاپ کتاب تاریخچه بدنسازی و پرورش اندام استان از جمله شاخص‌ترین اقدام‌های این هیات در سال ۹۷ بوده است.

نوشته های مشابه
واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.