هیچ اراده‌ای برای برطرف کردن مشکل راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) قم وجود ندارد

شهر بیست/ مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم، مشکل راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) را مورد تأکید قرار داد و گفت: هیچ‌کدام از مقامات ارشد استان اولویت‌شان درست کردن راه دسترسی این بیمارستان نیست و این اراده در سطح استان وجود ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هیچ اراده‌ای برای برطرف کردن مشکل راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) قم وجود ندارد
شناسه : 10168 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، داوود علیمحمدی با بیان اینکه استان قم در بخش درمان مستقیم با محرومیت و ضعف روبه‌رو بوده است اظهار داشت: یک بخش از این محرومیت‌ها با ساخت بیمارستان امام رضا(ع) جبران شده اما کفایت موضوع نمی‌کند و امیدواریم  بتوانیم در این زمینه کارهای بزرگ‌تری را انجام دهیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با اشاره تعداد بستری‌های صورت گرفته در بیمارستان امام رضا(ع) گفت: ۱۱ هزار ۸۰۰ بستری در این بیمارستان داشتیم که امسال به بالای دوازده هزار بستری رسانده‌ایم.

وی با اشاره به مراحل و نحوه راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) ابراز کرد: چند سالی بود که مسائل سیاسی و سایر مشکلات اجازه راه‌اندازی بیمارستان را به ما نمی‌داد، در نهایت انجام این مهم با پیگیری‌های مستمر به وقوع پیوست و بیمارستان امام رضا(ع) به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

علیمحمدی ادامه داد: مصوبه ساخت این بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بود و ردیف‌ها با بودجه‌های اختصاص‌ یافته با یکدیگر همخوانی نداشت بنابراین درخواست صدور مجوز صد و بیست تختخوابی را کردیم. انجام این امر سبب اضافه شدن صد و چهل تشکیلات اضافه شده و کمبودها جبران شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم افزود: شهر قم ۷۶۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی دارد و با وجود جمعیت یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری نیازمند امکانات پزشکی و بیمارستانی است؛ همچنین قانون اقتصاد درمان می‌گوید باید مراکز بزرگ در جاهایی که تراکم جمعیتی دارد راه‌اندازی شود اما در قم این‌گونه نبوده و در این راه سنگ‌اندازی‌های بسیاری داشتیم.

وی مشکل راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) را مورد تأکید قرار داد و گفت: هیچ‌ کدام از مقامات ارشد استان  اولویتشان درست کردن راه دسترسی این بیمارستان نیست و این اراده در سطح استان وجود ندارد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.