مدیر پروژه پارک هزار هکتاری قم:

باغ پرندگان قم تا پایان امسال تکمیل می‌شود

شهر بیست/ مدیر پروژه پارک هزار هکتاری شهر قم با تأکید بر اینکه مراحل مختلف اجرای پروژه باغ پرندگان در حال اجرا و تکمیل است، گفت: امیدواریم پایان امسال شاهد افتتاح این باغ باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باغ پرندگان قم تا پایان امسال تکمیل می‌شود
شناسه : 10161 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از شهرداری قم، سید مهدی هاشمی با اشاره به سیاست‌های کلان مجموعه شهرداری قم در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهر قم گرفت، گفت: در همین راستا احداث باغ پرندگان به عنوان یک پروژه خاص تفریحی گردشگری در دستور کار شهرداری قم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار احداث خواهد شد، افزود: موقعیت این پروژه به عنوان بخشی از پارک هزارهکتاری شهر قم، در مجاورت بلوار شهید آوینی و بوستان کوثر قرار گرفته است.

مدیر پروژه پارک هزارهکتاری قم با بیان اینکه فاز نخست این پروژه به اتمام رسیده است، افزود: امیدواریم تا پایان سال ۹۸ پیمان فاز دوم باغ پرندگان به اتمام رسیده و از سال ۹۹ در اختیار شهروندان و زائرین شهر کریمه اهل بیت (س) قرار گیرد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف باغ پرندگان قم، اظهار کرد: ۱۱ قفس کوچک پرنده در این باغ ۱۲ هکتاری پیش‌بینی شده و یک قفس ۲ هزار مترمربعی در قالب گلخانه گیاهان و پرندگان گرمسیری نیز در آن طراحی شده است.

هاشمی ادامه داد: یک قفس بیش از ۱۲ هزار مترمربعی نیز در این باغ طراحی شده که پیمانکار آن در مرحله انتخاب است تا عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

وی با تأکید بر اینکه مراحل مختلف اجرای پروژه اعم از قفس‌ها، برکه اصلی، کافی‌شاپ، رستوران و معابر و امکانات باغ پرندگان در حال اجرا و تکمیل است، گفت: امیدواریم پایان امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.