پیاده‌روی بزرگ خانوادگی مردم قم در حمایت از «آب» برگزار شد

شهر بیست/ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» امروز جمعه با حضور جمعی زیادی از مردم و مسئولان استان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیاده‌روی بزرگ خانوادگی مردم قم در حمایت از «آب» برگزار شد
شناسه : 10044 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، این همایش با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و اداره کل تربیت‌بدنی و همکاری برخی دیگر از دستگاه‌های استان ترتیب یافت.

مردم مسیر بین میدان ارتش تا بوستان علوی را در کنار برخی از مسئولان پیاده‌روی کردند و در پایان در مراسمی بر ضرورت استفاده بهینه از آب و صرفه‌جویی در مصرف این مایع حیاتی تأکید نمودند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار قم در سخنانی در این همایش گفت: این‌گونه برنامه‌ها شور و نشاط اجتماعی را در شهر و استان فراهم می‌کند.

محمدرضا گروسی با اشاره به تأکید استاندار قم مبنی بر برگزاری هفتگی این برنامه در نقاط مختلف استان تأکید کرد: مهم‌ترین رکنی که می‌تواند به نشاط و سلامت اجتماعی منجر شود ورزش همگانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم نیز در این همایش با بیان اینکه این استان در منطقه‌ای کم آب از کشور واقع شده است، خاطرنشان کرد: عمده آب قم از خارج از مرزهای استان تأمین می‌شود که نشان از کمبود منابع از آب در این استان است.

علی جان صادق پور با اشاره به افزایش دمای هوا و رشد شدید مصرف آب در قم ابراز داشت: در حال حاضر تمام ظرفیت موجود اعم از چاه‌ها، سدها، خطوط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ برای تأمین آب شرب قم به کار گرفته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مصرف آب در قم با همین روند فعلی حرکت کند ممکن است در ساعاتی از شبانه‌روز در بخش‌هایی از شهر مجبور به جیره‌بندی شویم.

صادق پور با بیان اینکه منابع آبی که در اختیار داریم بسیار کمیاب و با ارزش است، یادآور شد: زحمات زیادی کشیده می‌شود تا این آب به دست شهروندان برسد لذا باید برای قطره‌قطره آن ارزش قائل شویم به درستی از آن استفاده کنیم تا همیشه در دسترس باشد.

برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی و قرعه‌کشی و اهدا هدایای ارزنده به شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این همایش خانوادگی بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.