کوروش زارعی در ‌گفت‌وگو با «شهر بیست»:

«ویروس در سرزمین سلامت» نمایش جذابی برای کودکان است/ امیدوارم مردم قم از این نمایش استقبال کنند

شهر بیست/ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» قصه خوب و آموزنده‌ای را روایت می‌کند، گفت: این اثر، هم به لحاظ موضوع و محتوای کار خوب و هم به لحاظ شکل اجرایی، کار جذاب و خوش ریتم و خوش آهنگی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«ویروس در سرزمین سلامت» نمایش جذابی برای کودکان است/ امیدوارم مردم قم از این نمایش استقبال کنند
شناسه : 10036 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷   پرینت

کوروش زارعی در حاشیه اجرای نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» به کارگردانی سیدحسین ‌فدایی‌حسین در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، اظهار کرد: آقای فدایی‌حسین از پیشکسوتان، صاحب نظران، نویسندگان و پژوهشگران توانمند تئاتر کشور در حوزه کودک و نوجوان است.

وی تصریح کرد: این چهره هنری سال‌هاست در حوزه ترجمه فعالیت دارند و نمایشنامه‌های خوب دنیا را به زبان فارسی ترجمه می‌کنند که در شهرهای مختلف کشور به روی صحنه می‌رود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به اجرای «نمایش ویروس در سرزمین سلامت»، گفت: این نمایش که از ترجمه‌های خود آقای فدایی‎‌حسین است، اجرای بسیار شسته‌رفته و جذابی داشت.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» قصه خوب و آموزنده‌ای را روایت می‌کند، افزود: این اثر هم به لحاظ موضوع و محتوای کار خوب و هم به لحاظ شکل اجرایی، کار جذاب و خوش ریتم و خوش آهنگی شده است.

زارعی افزود: کار کودک باید آموزنده باشد و بار آموزشی برای کودکان داشته باشد و این مزیت در نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» مشهود بود.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در پایان تصریح کرد: امیدوارم که مردم قم از این نمایش استقبال کنند و تا زمانی که روی صحنه است، به همراه کودکان خود به تماشای این اثر جذاب بنشینند.

خاطرنشان می شود نمایش خانوادگی و کودکانه «ویروس در سرزمین سلامت» نوشته دیوید وود به کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین، به همت حوزه هنری استان قم از ۱۹ تیرماه هرشب ساعت ۱۹ در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.